mr.axelson&melissa, mina ballaste bästa vänner!

hola hola, idag är jag på jäklans bra humör.
missade visst att vi hade sovmorgon imorse,
så kom till skolan två timmar förtidigt, vilket
inte var någon höjdare. Satt och läste lite i
våran svenskabok , tillsammans. Vi hade prov
på den på svenskan sen, så lika bra att få det
gjort. På lunchen så gick jag, melissa och
mr.axelson i rad och höll varandra i händerna!
gölligt värre, de två är mina absolut ballaste vänner!
sen hade vi engelska, men den gick jag inte på
för jag spelade air hockey med min mentor. Svenskan
gick bra sen, tror jag iaf. det var bara mvg-frågorna jag inte
kunde, men vg blire nog. Hoppas jag. Efter skolan
åkte jag hem till mormor, men hon var inte hemma så jag slog
en pling till melissa och hon var hos sin mormor som tur var,
så nu sitter jag här. Ikväll är det saga som gäller, spenderar
natten där också. 

tröja, spets från gina chinosen från gina också.


Kommentarer
Postat av: Julia

tacka daniela!

Den är ifrån monki! :D <3

2009-01-23 @ 18:55:50
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0