i may say its your fault, cause i know you could have done more


min kamera, den behöver en rejäl reperation. En brun ful digitalkamera, 7.2
megapixel. inte superdålig, men supergammal. förra julafton, tror jag det var.
Fast den får nog funka ett tag till, men att lämna in den på reperation blir det
nog! för den har börjat bli lite trög,man måste hålla in knappen i fem timmar
innan bilden tas. Det kan nog bero på att jag har tappat den i golvet några hundra
gånger. men somsagt,det blir att lämna in nere på fujibutiken vid min gammla frissa.
nu kom mamma hem och nu vill hon ha tillbaka sin dator, nedrans också! Lisa,
är supersöt och hjälper mej med headern, pinsamt nog så är jag fortfarande lika
pissdåligt på sånt. Nu ska jag duscha och lite sånt, imorgon blir det nog skola.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0