feber, ungefär.

hej på er snyggon!
vet ni vad som är superkul? jag sitter och bloggar och
låtsas liksom att jag skriver till någon, och att någon
faktiskt läser, men det är lite dåligt på besökare just nu.
fast ett inlägg i månaden ger väl inte så mycket besökare,
men det ska bli bättring. jag har sagt det förut, och jag säger
det igen, men nu lovar jag! idag är jag sjuk, så har inte tagit
några bilder idag, tyvärr. jättedåligt på bildfronten också,det
ska bli bättring där med. massa bättringar här, sånt gillas ju!
känns som ligger efter med massa nu, tack vare att jag aldrig
aldrig sitter vid datorn längre. JUSTE, HÖRDE DU DET MAMMA?
KAN NI FIXA MIN DATOR NÅN JÄVLA GÅNG, SNART GÅR JAG
FAN OCH GÖR DET SJÄLV, FASTÄN JAG INTE VET VART DEN
ÄR KÖPT! kan man gå in i en telia butik med den tror ni? nej,
en databutik! men vart finns sånna? confused! nu babblar jag,ehe.
kanske ska avsluta här? ja, så gör vi. pussar på er, om ni ens läser.
ska kommentera lite nu, så kanske ni kollar hit. ja, så får det bli.
adios


Kommentarer
Postat av: saraa ;d

sötnos,

saknar deeej!§

2009-01-21 @ 15:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0