apollon, en viktig gud i grekisk mytologi.

nu dör jag. snälla någon, bara skjut mej!
orkar inte med allt detta plugg, so, no&tyska.
hatar! har pluggat hela kvällen med saga, så
mitt huvud är helt fullt av apollon&andra gudar
i den grekiska mytologin(y) fast vi lyckades klämma
in lite kebab och en pratstund i allt pluggande. anyway,
skolan idag var faktiskt helt okej. vi hade redskap på idrotten
och jag sög lika hårt som förra gången. efter skolan träffade
jag oscar och wille lite, sedan åkte jag hem till sagas mormor
och pluggade med henne. Apollon, det ordet har jag skrivit minst
tusen gånger förra veckan! blä. har inte kunnit skriva nått för min
dator är fortfarande ur funktion, men sover hos mormor&morfar
ikväll så jag snodde deras lite snabbt. adios amigos,

och så ska jag passa på att säga grattis, till mina tre kusiner som
fyller samma vecka (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0